ATG vælger PayEx som leverandør af nyt betalingssystem

2013-02-28 03:44

Nu ligger det fast, at ATG vælger PayEx som leverandør af nye betalingssystemer til ATG's spilkontorer. Løsningen skal gøre det nemt og sikkert for ATG's spilkunder at betale i moderne kortterminaler og administrere ATG-kortet med meddelelser om gevinst, udbetaling og opgørelser. Aftalen strækker sig over tre år og har en værdi af 20 mio. kroner.

ATG, som installerer nye spilleterminaler hos sine agenter i 2013, har anskaffet et nyt betalingssystem, der omfatter 2.300 betalingsterminaler, klienter og software. Det er en omfattende løsning, som stiller store krav til både funktionalitet og sikkerhed. PayEx håndterer også ATG-kortet med gevinstovervågning og -udbetaling samt regnskab.

-  ATG stiller høje krav til funktionalitet, sikkerhed og kvalitet, og vi er utrolig stolt over at være blevet valgt som leverandør. Det er en kompleks teknisk løsning, som PayEx er alene om at levere, da vi har både dybde og bredde inden for betalingskompetence og sikre systemer,siger Nicklas Molin, Business Area Manager for Merchants hos PayEx.

PayEx har også håndteret ATG's betalinger på internettet siden 2011, og med denne aftale bliver PayEx totalleverandør af betalinger til ATG.

-  ATG har benyttet PayEx som leverandør af andre tjenester et par år, og i denne periode har vi lært hinanden at kende. Der har været situationer, der har stillet store krav til PayEx's organisation, som de har håndteret og leveret på en for ATG meget god måde, siger produktionschef Ronnie Ronnersjö fra ATG.

For yderligere information, kontakt venligst:

Nicklas Molin, Business Area Manager for Merchants hos PayEx, +46 708 780 818, nicklas.molin@payex.com

Louise Gauffin, Nordisk Markedschef PayEx, +46 733 55 35 55, louise.gauffin@payex.com

PayEx er en privatejet koncern med hovedkontor på Gotland. Koncernen består af en række virksomheder med over 500 medarbejdere i fire lande: Danmark, Sverige, Norge og Finland. PayEx tilbyder betalingsløsninger til internethandel, mobilhandel og fysisk detailhandel samt administrative tjenester i forbindelse med fakturering, afstemning og inkasso. PayEx tilbyder desuden finansielle tjenesteydelser såsom factoring, delbetaling og lån.